Recenze (21)
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
zcela subjektivně a pocitově hodnoceno to byla nehorázná nuda s předpokládatelným koncem kdy ani jeden z hlavních představitelů, na které jsem se těšil nepodává nic moc výkony.. natočeno standartně na Stonea bez fazóny
Hrdinové a zbabělci (2007)
to si ze mne RR musí asi dělat pr**l.. propagandistickej žvást kterej navíc jde odnikud nikam.. jediné, co "to" asi mělo vyvolat jsou slzy nad hroby amerických vojáků.. a to u mne nefunguje...
Doktor Mozek (2009) (seriál)
možná to shazuje dabing, ale je to velká slabota
Pařba ve Vegas (2009)
Výborné. Dlouho jsem se takhle od srdce nezasmál.
Noc v Roxbury (1998)
to snad ne! ubohost..
X-Men Origins: Wolverine (2009)
já se dobře bavil a na konci mne mrzelo, že to netrvá ještě jednou tolik času, takže u mne úspěch..
Kronika rodu Spiderwicků (2008)
Pohádka na dobrou noc. Žádné velké drama, krátký čas, ale mě se to prostě líbilo...
Muž v ohni (2004)
čekal jsem průměr a on to byl nakonec docela brutal. škoda pozitivního konce ...
Kopačky (2008)
dobra sranda.. nenechavam se timhle casto zvyklat, ale Mila Kunis je proste nadherna..
Zahulíme, uvidíme 2 (2008)
krucinal, z komedie, ktera byla vtipna svym hezkym zpusobem se stala totalni hovadina, ktera snad zaujme jen pubertaky, co nevideli nahotinu, protoze tech je tam az beda (boze, dokonce na nich nekdy stavi "vtipy").. obcas neco na zasmani (horici vudce KKK)