Poslední recenze (69)
Živí mrtví (2010) (seriál)
Prvé dve série sú veľmi fajn a potom to ide zhurta dole vodou.
Poltergeist (1982)
Chápem, že v roku výroby to musel byť strašidelný nervy drásajúci film, pri ktorom si polka divákov totálne obhrýzla nechty a druhá polka sa musela ísť prebaliť, ale už dlho som sa pri nejakom filme tak veľmi nenudila. Z toho neustáleho jačania všetkých postáv ma rozbolela hlava a poslednú polhodinu som odzívala so zrakom upretým na hodinky. Ak by to bolo iba nudné, dobre, ale toto bola fakt riadna blbosť...
Město andělů (1998)
Sladké až mi zosladol aj nesladený čaj na poličke. Oceňujem absenciu happyendu, ale Nicolas a tie jeho šteniatkovské pohľady bez žmurkania sú strašné. Trošku nuda, dobrá hudba.