Recenze (41)
Žena ve vodě (2006)
Hrozně zajímavá, originální a pomalu plynoucí pohádka....do které je důležité se vžít, aby vám něco dala! a musíte překousnout občas dost naivní děj. Ale určitě stojí za pozornost jak všechny filmy od Shyamalana a nesouhlasím s dost ostrou kritikou na tento film.....75%
Ninja Assassin (2009)
Největší blbost co sem viděl za poslední dobu....uplně stupidní děj......hrozně nesympatičtí herci a o scénáři ani nemluvim....0%
Bio Ráj (1988)
Bio ráj patří mezi filmy, které sem vůbec nemohl sehnat....ale hledání se vyplatilo na maximum....film je naprostá oslava FILMU! Skvělá hudba...hrozně sympatičtí herci, nejvíce mě zaujala dětská role Tota (snad nejlepší dětská role co sem doposud viděl) a pak určitě role promítače Alfreda, takového přítele by chtěl snad každý. A poslední scéna v kině, to je nezapomenutelný zážitek....100%
Profesionálové (1977) (seriál)
Tak tento kultovní anglický seriál mě tak trochu minul....40%
Earth (2007) (TV film)
Opravdu krásný!......podmanivá hudba, hodící se do každého zaběru, skvělé hlasy hlavních průvodců a konečná myšlenka, která nám říká: že záleží jen nás, jak dlouho bude naše planeta takhle krásně vypadat...100%
Manderlay (2005)
Lars von Trier si vzal tentokrát na mušku, otrokářství a rasismus a podal to ve svém stylu! Manderlay je určitě pomalejší a zdlouhavější než předchozí Dogville, ale nic to nemění na tom, že je to opět jedinečný film, který stojí za pozornost!...85%
Clementine (2004)
Hrozný.....stupidní děj a nejhorší na tom byla ta uřvaná holčička...ta mi lezla fakt na nervy! já chci maminku ... já chci tatínka.....no děs....0%
Tanec v temnotách (2000)
Prostě nádhera.....100%
Nokturno (1980) (studentský film)
Tak po téhle depresivní ukázce, už bylo jasné, že z Lars von Triera bude vyjímečný režisér s nenapodobytelným stylem.....85%
Evropa (1991)
Skvělá vizualní stránka a díky vypravěči....naprosto skvělý film....až napočítám do deseti....zemřeš!! jedna,dva,tři........95%