Recenze (72)
Okupovaná kolonie (2016) (seriál)
Lepší a lepší!! První sérii sem začínal na třech hvězdách, v polovině druhé sem zvyšoval na čtyři a v půlce třetí přihazuju i tu poslední. Jak to nevypadlo, seriál se neuvěřitelně rozjel. Jen tak dál!
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Čekal sem rozhodně větší průšvih, mám starou Jumanji hodně rád. Ale nakonec celkem ucházející oddechovka u který sem se i pobavil.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Opravdu velmi milé překvapení. Bavil sem se od prvních minut až do posledních. Skvělé odkazy na filmové klasiky.
Akta X - Počkat, cože? (2018) (epizoda)
Tohle byl ale úlet!!!
Thelma (2017)
No asi bych to potřeboval vidět ještě jednou :-)
Chirurgové - Kdo žije, kdo zemře, kdo vypráví tvůj příběh (2017) (epizoda)
Už třista dílů s nimi žiju. Výborně zvládlá epizoda kde se na nikoho nezapomnělo, aniž by byla potřeba si vypomoct starými záběry. Tak na další třístovku!!!!
Thor: Ragnarok (2017)
Jako komedie celkem dobrý, ale jinak dost divnej spektákl
Mumie (2017)
Tak to se opravdu nepovedlo.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Elton John mě opravdu pobavil, ale naprosto zapadl do té bláznivé koncepce.
Dunkerk (2017)
Osobní žebříčky se otřásají. Já osobně nadšený. Měl sem obavy o to jak se Nolan dokáže popasovat s válečým dramatem,ale strach byl naprosto zbytečný. Skvělý film. Hans Zimmer si jde opět pro Oscara.