Recenze (304)
Simpsonovi (1989) (seriál)
K něčemu takovému se člověk může vracet neustále. At už z nostalgie nebo kvůli zábavě. Tenhle seriál zná opravdu každý.
Pobřežní hlídka (2017)
Některé věci z mého krásného dětství by se neměly vracet na plátno.
Divnovlásky (2008) (TV film)
Celkem dobrá kniha, ale tak špatně natočený film je až k pláči. Jen Liška vyniká a nedělá z filmu totální utopii.
Derek (2013) (seriál)
Plně souhlasím s komentářem Javerta. I když ne úplně TOP, ale zůstane vám v paměti.
Opstandelsen (2010)
Dost zbytečný film.
Ghoulies (1985)
Čáry máry příšerky. Spíš je to k úsměvu.
Entity (2012)
Dobrý nápad, špatné zpracování. Škoda!
Pod toskánským sluncem (2003)
Krásná příroda, sympatická Diane, ale to je pro mě asi tak vše.
Zlo (2005)
První hvězda za rychlé honičky a druhá za pěkný konec.
Horror Story (2013)
Tehle scénář už tu byl stokrát, ale jedna hvězda za sympatické neameričany.