Recenze (495)
Evilenko (2004)
Z filmu je jasné, že ide o masového vraha, pedofila a ľudojeda Andreja Čikatila, ale jeho príbeh bol trochu iný. Niektoré veci vo filme jednoducho pritiahli za vlasy. Ako hypnóza a KGB...
Na Hromnice o den více (1993)
Nie je to zas až tak skvelá komédia, ale má niečo do seba :D
Všichni jsou v pohodě (2009)
Nájdite tri rozdiely :D http://www.csfd.cz/film/8997-vsem-se-dari-dobre/
Lítám v tom (2009)
Film ako vyšitý na sobotňajší večer, ale nič viac :D
Batman (1989)
Dobrý film, ale nijako zvlášť ma nenadchol ...:D
Twilight sága: Zatmění (2010)
Zatiaľ najlepší diel ságy. O niečo menej trápny ako predošlé, ale o to s trápnejšími dialógmi ako obyčajne. Neviem, či aj v knihe sú tak plytké myšlienky ako vo filme, ale ak to pozeráte kvôli romantike, tak to nemusíte vôbec robiť...
Prokletý ostrov (2010)
Čakal som trošičku iné zakončenie, ale aj sebauvedomenie a pokus o nápravu bolo v celku dobré. :D
Boxer (1997)
Podľa môjho názoru dojemný film...
Hotel Rwanda (2004)
Pôsobivé :D
Zhubni! (1996)
Celkom pekný thriller. :D