Recenze (334)
Kulový blesk (1978)
Kam se hrabe lidovější Marečku či strejda Jáchym. Tohle je nej česká veselohra plná velice zábavných momentů.
Opustit Las Vegas (1995)
Asi nej role Nickího.
Robin Hood (1984) (seriál)
Magion růlz, s odstupem času mě kupodivu tento seriál BBC, pro který sem jako malý několikrát hlasoval u Rosáka a u Jančaříka ,nebo to byl Hložek?, aby ho vysílali ve výše uvedeném pořadu) vůbec nenudil. Humorná je Marion jak občas vyskočí z keře v bojovém postavení.
Krávy (1992)
Skvělá vesnická detektivka :)
O slavnosti a hostech (1966)
Nuda, od které, bůh ví proč, neodtrhnete oči,
Kurz negativního myšlení (2006)
Vždyt já se kucí a holký docela i bavil, ale ten konec zařídil dvě hvězdy dolů.
Škyt (2002)
Skvělá etnografická sondáž do maďarského venkova v kabátu detektivního příběhu, který využívá jenom citoslovce.
Já a Ty a všichni ostatní (2005)
Náladou připomínající The station agent. Nezávislé americké léto v kvalitativně nejvyspělejších polohách.
Point Pleasant (2005) (seriál)
Občas si říkám, proč některejm seriálům nedojdou prachy, aby mohli skončit tam, kde mají.
Stromy, ptáci a lidé (1976) (TV film)
Festival dokumentárních filmů - Jihlava 2006