Poslední recenze (11)
Coach Carter (2005)
film podle pravdy natočený asi tak jako Pearl HArbor...ten je také velice uvěřitelný.... Pohled na partu napravených tvrďáků jak smolej v tělocvičně úkoly...opravdu stojí za to. A největší gangster, který předtím akorát tak dokázal vytáhnout pistoli na závěr udělá proslov, za který by se nemusel styděť ani George w. Bush....nádherný realismus, tak mají filmy podle pravdy vypadat....... naprosto otřískané téma, milionkrát zpracované,,,Panu učiteli s láskou....
Full Contact (1992)
Je pravda že příběh není z nejoriginálnějších, mnohokrát přeceděné téma pomsty/místy připomíná Dao Harka Tsuie, místo jednorukého stylu boje tu máme jednoruký styl střelby.../přesto je obdařen vynijkájící atmosférou, odkazující na Ringovu zálibu v drsných kriminálkách francouzké školy..ala_ alan D. Postavy jsou silně motivovány a projdou nejedním vývojem. Na mě osobně velice zapůsobil herecký trojlístek_CH.y.f._Anthony Wong /snad jeho nejlepší role/ a Simon Yam, který předtím zazářill už v "Bullet in the head". Ringo Lam svoje hrdiny vždy nechá procházet pravým peklem, nezřídka kdy je vyloženě sráží na kolena jako např._Samma v "Point of no Return", aby pak posíleni vstali a chopili se iniciativy,,,v našem případě zbraně. Skvělé přestřelky, nápaditě natočené /aniž by byla potřeba někoho kopírovat/, drsný hlavní hrdina a celková image staví Full Contact na stupínek mezi elitu asijského akčního filmu...alespoň pro někoho....pro mě.....*****PS: nejvíce mě dostalo když jsem v dvd katalogu u toho filmu objevil upoutávku pyšnící se slovy....od režiséra filmu "Replikant"....
Lepší zítřek 3 (1989)
Možná nebylo nutné tenhle film složitě zastřešovat značkou BT3, stačilo by jen změnit jméno hlavního hrdiny a obstál by bohatě jako samostatný kvalitní film....Nejvíce oceňuj právě to že Tsui Hark nešel cestou Johnovou, ale zvolil vlastní pro něj typickou, inspirovanou silnou ženskou hrdinkou...na což John zrovna moc není. Budiž ti země lehká Anito....zahrála jsi to skvěle****