Recenze (607)
Láska a smrt (1975)
Skvělé satirické dílo. Woody Allen ukázal, že není jen skvělým režisérem, ale také prvotřídním hercem.
Rande s hvězdou (2010) (TV film)
Stop Disney hvězdiček! A podobným věcem....
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Něco pro dospívající ročníky :) // Viděno za tu dobu vícekrát a pokaždé se mi to líbilo ještě víc. Opravdu skvostný film, který si propracoval cestu až do mé TOP 10
Ztraceno v překladu (2003)
Tempo trochu pomalejší, ale to vůbec nevadí. Naopak, působí to velice přesvědčivě. Velmi se mi líbil vylíčený a zahraný vztah Billa a Scarlett, pomaličku, polehoučku a žádné hup na to, jak je ve většině filmech zvykem. Nechal si čas a jejich přátelství se utvářelo, tak je by v životě. Doprovozené trochu divokým Tokyem. Perfektní režie, hezké okolí, bezchybné herecké výkony a netradiční konec.... samé superlativa.
Smrt čeká všude (2008)
Naprosto neoriginální, hezké, ale Oscar ani náhodou.
500 dní se Summer (2009)
Skvělé herecké výkony.
Osudový dotek (2004)
Velice originální sci-fi, které mě dokázalo držet celou dobu v napětí. Velmi povedené-90%
Requiem za sen (2000)
Ve všech ohledech perfektní, ale asi jsem na to ještě nevyzrál, jinak si nedokážu vysvětlit, proč mě tento film místama nudil.
Kokain (2001)
Moc se mi líbilo, ústřední dvojice byla famózní...
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Tohle si to nezaslouží..Chuck to vidí, a jednou se Vám pomstí!!!!