Recenze (607)
Výměna (2008)
Není potřeba nic dodávat.. Million Dollar Baby, Mistic river, Gran Torina a ted i Changeling potvrdilo, že Clint Eastwood zkrátka umí. Zajímalo by mě ale, co jak by vypadala taková komedie od Eastwooda. Jeho filmy jsou totiž pořád to samé..až na dřen lidských emocí...
Přirozený talent (1984)
Čekal jsem daleko víc. Zklamalo mě to, ale nemohu přijít na to čím. připadalo mi to, jakoby nic nebylo dotažené do konce, ale minimálně 1* dolů za ten terrible dabing. Musím se na to podívat v orig. 70%
Million Dollar Baby (2004)
Million Dolar Film by Clint :-D
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Nějak mě to nedostalo. chápu, že některé tento druh humoru může přivádět k orgasmu, ale na mě to bylo moc málo ujety, nebo hodně od normálu. Tvůrci si měly vytyčit co přesně chtějí, protože do toho zakomponovali mnoho prvků, což tomuhle filmu škodí. Samozřejmě, že některé scény mě rozesmály, ale jinak nic moc - 60%
Geu hae yeoreum (2006)
Výborné, přesto průměr v JihoKorejské tvorbě....
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Miloval jsem večery s tímto seriálem. Má pro mě velice speciální místo v mém srdci,. snad proto, že se u něj vždy sešla celá rodina.
Keulraesik (2003)
Ye-jin Son je suveréně nejlepší asijská herečka a zde to znovu dokázala. Tak čistě romantický film, plný lásky a nevinnosti jsem snad nikdy neviděl. Korejci prostě mají jiný pohled na svět, který nám Evropanům ve většině případů připadá lehce naivní, ale velmi zajímavý. Chystám se na druhou projekci, která může tenhle film zařadit do TOP 10! Zatím 85%
Moje léto lásky (2004)
Tak rozporuplný film jsem dlouho neviděl.
Gymnastka (2006)
Filmy s touhle tématikou mám hodně rád, ale tohle mě moc nechytlo. Nebylo to tak silný příběh, kteryma se tyhle snímky vyznačujou....
Zkrocená hora (2005)
Velmi silnej příběh, ktery mě bohužel nechytil tajk, jak bych si představoval. Což je velká škoda, protože je to sympatický snímek a hlavní představitelé podali opravdu skvělý výkon. Bohužel pro mě, mi tam něco malého chybělo.