Poslední recenze (367)
Hugo a jeho velký objev (2011)
Martyho žeru, když nám dává nekompromisní a drsný gangsterky (Mafiáni, Casino) nebo hutňoučký thrillery (Prokletý ostrov, Taxikář). Ale dětinský omalovánky s mimořádně otravným hrdinou, přebarvičkovaným prostředím a celorodiným cílením... To jsem od něho fakt vidět netoužil. 5/10
Pařba v Bangkoku (2011)
Nemám moc výhrad, super zrealizovaný pokračování, který samozřejmě jede podle stejnýho mustru jako celej film, ale proč něco měnit, když to dobře funguje? Jasně, potřetí bych to už asi moc viděl nemusel, ale radši vezmu tudle sázku na jistotu a zas se parádně pobavím se známejma postavama, než aby se zbytečně experimentovalo a celý se to tvůrcům rozsypalo pod rukama. Takhle je to zkrátka pořád moc fajn a slabší čtyřku rád zase udělím, protože prostě nevidím, v čem je to, kromě originality konceptu, horší než jednička. A ta originalita se dá vztáhnout na osmdesát procent všech druhejch dílů, tak proč by to tady mělo zas tak moc vadit? 7/10
Pařba ve Vegas (2009)
Že bych to nazýval přímo genialitou to fakt ne, "jenom" zatraceně zábavná, chlapská, poctivá komediální řežba ideální na léto, s looserským Helmsem, šarmantním Cooperem a šíleným Galifianakisem. Občas se trochu přejede přes čáru, občas je cítit závan trapnosti, ale většinu času je to prostě zatraceně dobrá zábava. A to se cení. 8/10