Poslední recenze (39)
Nikdo (2021)
Tenhle film by bylo možné lehce zaškatulkovat, KDYBY ALE nešlo o neskutečnou jízdu ala Tarantino! Nechci srovnávat, ale geniální soundtrack, který už první peckou odkazuje na Tarantinova KillBilla a ta neskutečná lehkost snoubící se s brutálním, ale ladným masakrem. Nemůžu si pomoci, tohle je něco víc!!! Iljo, díky, pro mě neuvěřitelně příjemné překvapení!
Takoví normální vozíčkáři (2016)
Geniální po všech stránkách, grafika, nápad, akce, herci i neherci, hudba, tohle je opravdu třeba vidět! Smekám!
Na hraně zítřka (2014)
Ve stručnosti, za shlédnutí v Imaxu film stojí, jinam bych na něj nešla. Jistou míru originality nemůžu upřít. Přesto těžce převažuje akční stránka filmu nad jakýmkoliv sci-fi, rozhodně se dalo z filmu vytěžit mnohem víc, začátek mě plně pohltil, ale ke konci jsem vychladávala (obzvlášť na konci)... Občas jsem se nemohla ubránit dojmu, že nemá daleko k Pacific Rim, takže za mě jen 3 hvězdy... 4tá by byla za 3D v Imaxu, ale to je bod pro kino a ne pro film :-)