Recenze (749)
Diego Maradona (2019)
Nejlepší dokument o slavné osobnosti, jaký jsem kdy viděl. Od začátku strhující, dramatické, emotivní. Výborná práce.
Kořist (2019)
Popcornové Béčko jak má být.
Bílý bílý den (2019)
Nevadí mi pomalé tempo vyprávění, když to má smysl. "Bílý,bílý den" není špatné drama, ale člověk nemusí být střihač aby si uvědomil, že minimálně 30% mělo jít pryč.
Divadlo Sklep: Böhmen und Mähren (2015) (pořad)
Některé skeče si nezadají se scénkami od Z.Trošky. Dvě hvězdy za to, že kdysi Sklepáci dělali skvělé věci, nekorektní a absurdní humor a měli nadhled jako málokdo.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Těžko popsat jak na mě Revenant zapůsobil. Vidět takovýto syrový dobrodružný film je tak trochu splněný sen. Přímočarý děj, neskutečné scenérie, uvěřitelné herecké výkony, atmosféra, hudba. Jak šel Birdman totálně mimo mě - Revenant je pravý opak.
Zkáza krásou (2016)
Baarová je nepochybně extra námět - dokument o jejím životě už z principu nemůže být nudný. Když odhlédnu od toho, že film vznikal neskutečně dlouhou dobu a je v něm pár faktických chyb - pořád je to neskutečně silné.
Osm hrozných (2015)
Lapil mě hned prvním záběrem s úžasně dramatickou hudbou. Nesmírně ukecaný film, který mě ale ani na chvíli nenudil. Výborná atmosféra, herci, kamera. Nevím jestli v tomhle snímku skládá Tarantino víc poctu westernům nebo Hercule Poirotovi. Tak či tak - je to za jedna.
Dredd (2012)
Kvalitní svižné nekompromisní béčko.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
J.J.Abrams konečně vrátil Star wars tam kde byly naposledy v 80.letech. Možná úlitba fanouškům, každopádně zábavná podívaná, která má výborný rozjezd a famózní finále.
Fair Play (2014)
Povedené dobové drama. Film má barvu a náladu, hlavní představitelka je fotogenická a děj příjemně plyne.