Recenze (2 941)
Vymítač ďábla: Znamení víry (2023)
Vymítač ďábla jako takový, to už je prostě kultovní film. Toto je další variace. A za mě velice zdařilá. No, dalo by se říct, že jedno z pokračování. Protože se zde objevuje postava Chris MacNeil (Ellen Burstyn) a v malé roličce i Regan MacNeil (Linda Blair) z původního Vymítače ďábla (1973).
Vražda - Epizoda 3 (2012) (epizoda)
Tak už se nám to začíná krásně rozjíždět, od konce této epizody. Skoro jsem nedýchala a hned jdu na další.
Vražda (2007) (seriál)
Komisařka Sarah Lundová - ta baba je naprosto skvělá a nezničitelná. Tenhle seriál má svou kvalitu hlavně díky ní. Co se týká jednotlivých sérií, tak první je zatím nejlepší. Druhá mě moc nebavila, je z prostředí armády a je o hodně slabší. Ovšem má naprosto neskutečné zakončení, které za to stojí. Na třetí zatím čekám. Pro mě trochu rušivým elementem je politika, která se všemi sériemi prolíná. Ovšem má tu své místo a bez ní by nebyl příběh tím, čím je.
Vražda - Série 2 (2009) (série)
Na rozdíl od 1. série mě tato moc nebavila. Je o level níž.
Vedlejší produkt (2024) (seriál)
Podle proma a trailerů jsem čekala o hodně víc. Za mě tedy celkem zklamání.
Odznak Vysočina - Divoženka (2024) (epizoda)
První díl nové serie je hodně slabý.
Vražda - Epizoda 20 (2007) (epizoda)
Konec smutný a vcelku překvapivý. Ale spravedlivý.
Zlatá sedmdesátá - Koláč (1999) (epizoda)
Tak tohle je prostě nejvíc. ,,Eriku, chováš se jako blbec.´´ ,,Blbec, kterej tě miluje.´´
Málo mě znáš (2024) (seriál)
Po zhlédnutí 2 řad seriálu Iveta a tohoto dokumentu mi připadá, jako bych Ivetku mnohem víc znala. A samozřejmě, že mě konec dokumentu vehnal slzy do očí.
Vytoč mého agenta (2024) (seriál)
V přehršli dnešních, většinou skvělých, seriálů musím konstatovat, že toto je strašná blbost. Jediné pozitivum je moje oblíbená Martha. Tudíž bezkonkurenčně nejhorší seriál tohoto roku.