Recenze (60)
Východní přísliby (2007)
Viggo, Viggo a ještě jednou Viggo, který odnosil celý film na svých bedrech + Vincent Cassel, kterého považuji za jednoho z nejlepších současných francouzských herců. Je jen radost pohledět!!!
21 gramů (2003)
Moje druhé setkání s režisérem A. G. Ińárritu (první byl Babel) a byla jsem naprosto spokojená. Nic jsem od tohoto filmu nečekala a možná proto mě tolik dostal. Možná to tradičně zavinil i Sean Penn a Benicio Del Toro :-)
Kriminálka Las Vegas (2000) (seriál)
První prototyp CSI a zdá se, i přes svou starověkost oproti novým, stále asi nejvíc zaplněn duchem kriminálky.
Byl jednou jeden... život (1987) (seriál)
Tak tady skoro bez komentáře. To z televize, co mi bude připomínat dětství napořád :-)
Útěk z vězení (2005) (seriál)
I když se poslední řady a epizody těm prvním ani zdaleka nevyrovnají, stále myslím vskutku originální a napínavé.
Dr. House (2004) (seriál)
A doktoři ještě jednou a s ohromným sympaťákem v čele ...
Chirurgové (2005) (seriál)
Doktoři opět, ale jinou formou. Dlouho jsem "jim" nevěnovala pozornost, ale po zhlédnutí jednoho dílu se z toho stala štace na neurčito.
24 hodin (2001) (seriál)
Večerní oddechovka, při které musím dávat strašný pozor :-D
Ztraceni (2004) (seriál)
Tady opravdu nevím, čím si mě seriál získal, ale závislost na něm je, i když mému okolí zdá se být nepochopitelná!
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Sice absolutní sci-fi, ale mělo to v sobě nějakou podivnou sílu, že si u mě našlo místo.