Oblíbené filmy (10)
Kmotr (1972)
Dárek (1982)
No může být lepší komedie, kde CC hraje podváděnou manželku? Zcela dokonale udělaný film zasazený, kam jinam, než do romantických Benátek s perfektním českým dabingem. Jasných 5 hvězd.
Šest dní, sedm nocí (1998)
Podivné dědictví (1972)
Určitě nejlepší film Tterence Hilla, ve kterém i "fackovací" scény mají svůj smysl. Nutný však původní dabing (Brabec, Macuichová, Haničinec), protože následný dabing pro DVD celý film zcela zdegradoval. Plnohodnotných 5 hvězdiček, neboť ... cesty Páně jsou nevyzpytatelný.
Statečné srdce (1995)
Tanec s vlky (1990)
Život a neobyčejná dobrodružství vojáka Ivana Čonkina (1993)
Bez pardonu dávám 5 hvězd. Je to jeden z nejlepších Menzelových filmů, který bohužel přišel na svět ne v příliš šťastné době. Musel se vypořádat s dalšími v té době vznikajícími a tématicky podobnými snímky (Tankový prapor, Černí baroni), ale i s tím, že co jen trochu zavánělo Ruskem bylo špatné. V každém případě film je od počátku do konce zábavný, srrovnatelný snad se Steklého Dobrý voják Švejk. No a o dabingu snad není třeba polemizovat. Prostě dokonalost.