Recenze (150)
Zahulíme, uvidíme (2004)
Kdyby trávu nekouřili jenom socky a cikáni, možná bych dal i 5 hvězdu.
Ďábel (2010)
Že to nebude úplně top film, mi napovědělo, když jsme přišli do sálu o 10 minut pozdějc, a stejně tam nebyl ani jeden jedinej člověk! Horror naprosto o ničem! Pár lidí jede ve výtahu, ten se zasekne a z báby se stane satan.. WOW!! Atmosféra nulová, napětí žádný, a nejhorší závěr kterej by mě napad.
Malý Herkules (2009)
Hulk v dalším z mnoha průserů. Všechno v tom filmu od postiženýho hlavního hrdiny, přes hláškujícího afroamerickýho týpka, až po naprosto kterénský efekty stojí za ho*no!
Pozor, děti si hrají (1989)
Na Tromu je to neskutečně nudnej film. Jediná perfektní část, je masakr dětí na konci.
Contamination .7 (1993)
Film je údajně sequel na Troll 2, sice sem v tom neviděl absolutně žádnou spojitost, ale sračka je to dost podobná.
Medicopter 117 (1998) (seriál)
Je to zlo
Maska (1985)
hlavní postava má perfektně vyřešenou hlavu!
Kostka 2 - Hyperkrychle (2002)
Člověk jenom sedí, a čeká až někdo hnusně umře.
Kostka (1997)
Celkem dobrej nápad ale hlavně pár skvělejch gore scén!
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
První dvě nebo tři série mě bavily, teď už to naprosto nemůžu vystát! Když se na scéně objeví postava Penny, mám okamžitou potřebu udělat si lobotomii kartáčkem na zuby!