Recenze (330)
Mai wei (2011)
The Brotherhood of War + Enemy At The Gates + Saving Private Ryan - Korean Mix.
Jan Žižka (2022)
Za ty prachy... Ty scény v jeskyni, červi a nakonec lev tomu dal korunu. Obsah takřka nulový, ale hlavně se, Jákle 20x zvěčni v titulcích. "Prečo má súdruh Žižka v ruke len takú onú vyrezávanú halúzku? Veď to něbol volajaký kapelmajster alebo farár. Dajtě mu do ruky aspoň lahký gulomet!"
Policie v akci (2017) (pořad)
To je ale srágora...
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
V jedné ruce lidské torzo, ve druhé BAR a ještě v běhu trefí tři Japonce. Tak to mě teda dostalo XD. Celkově nic moc. Na akci si pěkně počkáš, půl filmu se dost táhne a střídá se v něm násilí a dost laciný sentiment s prkenným Vaughnem v čele. A pak to přijde. Střeva lítaj, prší krev, ale s detaily a efekty si vůbec nepohráli (některým Japíkům nebo vlnícím se gumovým bajonetům se, pravda, aspoň zasměješ), k tomu ještě přidej typicky americké podání. Jako chlapi chlubící se délkou přirození, i skála se sítí nám přinejmenším 4x vyrostla :( A já se tak těšil.... Velký respekt Desmondovi.
Vaříme s Mírou (2016) (pořad)
Není to legrační...
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
Trump nový Obama XD Asi spíše záležitost pro něžnější pohlaví... Přítelkyně to baští, já až tolik ne :)
Star Trek: Do neznáma (2016)
Tohle přece ukázal už Burton v Marsu, co platí na emzáky XD ... Celkově dost těžký průměr se spoustou děr, na takový materiál.
Odpočítávání (2010)
Nechápu. Děj se nehýbe, příběh skřípe, navíc je každému jasný s minimálně půlhodinovým předstihem, s logikou je to na pováženou, vyústění řekněme dosti nepovedené. A ten výběr herců?! No taaak....
Ill Manors (2012)
Film vyloženě pro ty, kterým nevadí nadsazená story, prostředí ghetta a rýmování, kteří se nevyžívají v nekonečně dlouhých uměleckých scénách. Ill Manors je nebývale intenzivní a šikovně promyšlený od startu do konce, v tom je jeho kouzlo.
Zbrusu Nový zákon (2015)
Totální absurdita, zpočátku opravdu sranda, pozdějc dost bizarní. 70%