Recenze (115)
Yes Man (2008)
Dobre som sa pobavil nielen na Carreym ale aj bozskej Zooey ktoru zeriem odvtedy ako som ju videl v nepodarenom stoparovi. Say YES to life! :))
Pozemšťan (2007)
Velmi, velmi zaujimave....
Čtvery Vánoce (2008)
Bolo uzasne sledovat tuto komediu v kine a vidiet ako sa vsetci ludia velmi dobre bavia. Ono to spravi vo vysledku ovela viac a asi aj preto hodnotim aj vysoko ale pacilo sa mi a fakt som sa dobre pobavil. PS: je vidiet, ze Reese nam starne...
Rallye smrti (2008)
necakal som vela ale nedostal som takmer nic. bezduche dialogy, priehladny scenar, nuda a zasa nuda. V rovnakom case som videl aj Maximum risk s Van Dammem a musim povedat, ze to je niekolko krat lepsie Becko.
Kamarádova holka (2008)
Cheesus Crust :)))))))))
Labyrint lží (2008)
Skvely film a skvely Di Caprio.
Tvrdé palice (2008)
ale nam ta Rene starne...ale ruku by mi odtrhnut nemusela, dal by som si povedat :)))
Guru lásky (2008)
Tento film je genialny. Pripomina mi to Clerks 2 - mudre hlasky zabalene v riadnej somarine. Ale ja som sa na tom fakt skvele bavil. "BIBLE - Basic Instructions Before Leaving Earth" :))))))))))
Waynův svět 2 (1993)
Dopozeral som jednotku aj dvojku v podstate za sebou a teda dvojka je ovela nadupanejsia, vtipnejsia, s lepsou hudbou a hlavne hodne sexi Kim Bessinger, yauuu. A Jim Morrison a jeho vety o zivote fakt nemali chybu aj ked som sa hodne bavil u "dabovanej"akcnej sceny :D. PS: vzdy ked tam bo ten indian mi to pripominalo hudbu z Matrixu ked sa premiestnovali...asi tam sa zvukari inspirovali. (08/08)
Červený pás (2008)
Chiwetel mi velmi pripominal Laurence Fishbourna z Matrixu - kludny hlas, vyrovnany, schopny dotiahnut veci do konca a hlavne verit tomu co robi. Ludia vzdy mali radi filmy o hrdinoch, o ludoch, ktori veria svojim idealom tak velmi, ze obetuju takmer vsetko pre spravnu vec. Takychto filmov je malo a je to skoda, pretoze keby sa takto spravali vsetci, svet by bol rozhodne prijemnejsie miesto akym je teraz. Mozno som tiez naivny ale verim tomu, ze to ma svoj zmysel...