Recenze (20)
Hollywood, Hollywood (2002)
totálně sem se v tom ztratil :( asi jsem to prostě cely nepochopil, nebo to byl záměr.
Mafiáni (1990)
Skvělá režie, dokanalí De Niro a Pesci. O fous lepší než Casino.
Casino (1995)
Dokonale natočeno ale Mafiáni měli lepší příběh, taky sem se místama až nudil, což ovšem zachraňovala Scorseseho režire :)
Truhla předků (2005)
MFFKV
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Tenhle seriál je moje noční můra. Stupidní americký poučný dokument. Zponalený záběry působí tak směšně, že jakákoliv parodie by záviděla. Dialogy asi yvmýšlejí přímo na place. Když se objevý indián chce se my smíchy brečet. Batman je proti Texaským rangerům hadr.
Nebezpečná rychlost 2: Zásah (1997)
První film v životě u kterého jsem usnul v kině.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Jojo klasika. Nefunkční rodina, skvělé hlášky, Applegate jako melounek, Edovi grimasy, Faustino jako doživotní panic a Sagal s nejdebilnějším účesem na světě. Souhlasím že seriál začal ke konci upadat, ale je to perla a vždy se na něj rád podívám znova. . Charaktery postav jsou jednoduché, ale v jednoduchosti je krása.
Odkaz budoucnosti aneb Podivuhodná dobrodružství rodiny Smolíkovy (1968) (seriál)
Nevím proč, ale nějak jsem tomuhle seriálu nepřišel na chuť. Možná budu litovat, že sem si nevzal Pištu Hufnágla. Třeba někdy změním názor.
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Tenhle věčný souboj trpaslíka s obrem. Vždycky mě to bavilo, baví a bavit bude, ikdyž je to furt to samý.
Kutil Tim (1991) (seriál)
Sakra, tohle je úžasný seriál, nechápu jak nemůže bejt v první stovce. Rozhodně vtipnější než třeba přátelé. Timovo věčné rejpání do Ala, peripetie jeho rodinného života, vánoční soutěž ve výzdobě atd. Jsou nezapomenutlé scénáristické kousky.