Recenze (341)
Já, legenda (2007)
Technicky a herecky fantasticky. Skoda len, ze namet je uz trocha okukany a zaver klise.
Je nám osmnáct (2008)
Prijemne spestrenie dna. Obdivujem starosti mladych Francuzov.
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Slaby priemier. Ale ako sprijemnenie vecera vo dvojici moze byt.
Terminator Salvation (2009)
Bez Arnolda to uz nema stavu. A ta jeho digitalna prdel mi nestaci!!! Cameron and Arnie we want you back!
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Akcne perfektne, super zahrane a zabavne. Ani jedna nudna chvilka. Chcelo to len troska viac filozofie a vacsiu dlzku a bolo by to za 5*.
Kalifornie (1993)
Priemer ale vydrzal som az do konca. Zaciatok kariery Duchovneho a Pitta. Zatial co u jedneho nasledovala hviezdna kariera, druhy upadol pomaly do zabudnutia. Pitt bol vynikajuci. Duchovny predviedol Mulderovsky standard.
Apocalypto (2006)
Dost brutalne ale putave a autenticke. 3.5* A aj Spanieli boli fajn. Ved prave o to vo filme slo. Ukazat ludom ako krestania a zapadne kultury scivilizovali svet.
Želvy Ninja (2007)
Super grafika, celkom pekny pribeh ale trapny zaporak.
Milan Rastislav Štefánik (1935)
Som sokovany z toho, ze v roku 2009 (!) bola televizna premiera filmu z roku 1935 (!!) a to este filmu v slovencine na Ceskej televizii!!! Nebyt Cechov, tak Stefanika Slovaci nevidia mozno dalsie pol storocie. Inak film bol na svoju dobu ozaj dobry. Pacila sa mi hlavne autentickost a tiez herecky vykon hlavnej postavy. Aj ked Rogoz vyzeral starsie ako mal, ale vykon excelentny.
Casino (1995)
Zaujimavy pribeh, skveli herci a vykony. Ale chcelo to nieco viac. Bol to vsak prijemny vecer a film mozem len odporucit. Koniec ma vsak trocha sklamal. Cakal som viac a nie typicky happy end.