Oblíbené seriály (10)
Battlestar Galactica (2004)
Nejlepší sci-fi seriál všech dob, co dodat. To vyvrcholení děje v poslední sérii, resp. v posledních dílech, je prostě úchvatné. Tento seriál jsem si vskutku zamiloval.
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Jakožto oddaný fanoušek původního seriállu Stargate, jsem se z počátku obával, co se z tohoto spinoffu vyklube. A nakonec jsem byl příjemně překvapen. Nová galaxie, noví nepřátelé, noví herci, sem tam doplněni o staré známé. Hodně vydařený spin-off, který jsem si oblíbil snad ještě víc, než původní Hvězdnou bránu.
Hvězdná brána (1997)
Pro mě je tento seriál srdcovou záležitostí, takže mi do toho nemluvte. Pro příznivce sci-fi je prostě povinností tento seriál milovat..:D
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Strašně dlouho jsem se zdráhal vůbec začít sledovat tento seriál, a už vím jaká to byla chyba. Toto je prostě nejlepší komediální seriál, který jsem kdy viděl a můžu ho všem vřele doporučit. // Český dabing zatím taky není k zahození...
Teorie velkého třesku (2007)
V současnosti můj nejoblíbenější komediální seriál. Tohle se Amíkům opravdu povedlo.
Ztraceni (2004)
Hlavně ze začátku to byl vynikající seriál, na pět hvězdiček, ale postupným protahováním, mícháním a komplikováním děje se to zhoršilo. Závěr byl však opět dobrý a musím dát 80 %.
Útěk z vězení (2005)
Hodně vydařený seriál z vězeňskho prostředí. První a druhá série neměly chybu, pak už to bylo i něco horší, ale stále v dobrém tempu, takže dávám 100 %.
Simpsonovi (1989)
Super zábava, víc k tomu snad nemusím dodat. Snad jen přání, aby tento kultovní seriál nikdy neskončil.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009)
Další spin-off jsem už nečekal. Po veleúspěšném originálním SG a po stejně tak dobrém SG-A je pro mě SGU zatím zklamáním. Sice vám může přijít, že se první polovina 1. serie strašně vleče, ale jde tu jen o to, že se celá posádka pomalu seznamuje s cizím prostředím. Postupně začíná řešit různé vnitřní, politické problémy (v čemž vidím trochu inspirace od BSG, kde to ovšem bylo divákovi podáno naprosto jinak a tisíckrát lépe), které se sem vůbec nehodí. Místo toho, aby zkoumali nové planety, poznávali vesmír a bojovali třeba i s nějakým nepřítelem (Luciánská aliance, snažící se dostat na Destiny, fakt není to pravé), se zde řeší "blbosti". První serie sice končí zajímavě a druhá už se přeci jen začala natáčet, ale pokud scénaristé rychle nepřijdou s něčím jiným, tak tento seriál čeká rychlý konec. // No uvidíme, konec série byl celkem podařený a zvedl tak mé původní 3 hvězdičky na 4. Uvidíme, jak si povede v další sérii.
Misfits: Zmetci (2009)
Tento britský seriál si rozhodně zaslouží plné pětihvězdičkové hodnocení. Nejen že mě překvapil svým stylem "s ničím se nepářu a nacpu do toho scénaře absolutně cokoliv, ať je to sebevětší sprosťárna", ale hlavně postavami a celkově i prostředím, kamerou, skvěle vybíranou hudbou, báječnou britskou angličtinou s jejími neodolatelnými přízvuky (viz Kelly) a také tím, že si nehraje na nějakou "apokalypticko-globální hovadinu" ála Heroes. S každým dalším zhlédnutým dílem máte neustále chuť na další a další misfiťáckou nálož, takže s chutí do toho.