Recenze (35)
Hrůzná minulost (2012)
Už bylo na čase... konečně film, který mě uspokojil, aniž bych cokoliv očekávala. Dokonce mám po shlédnutí i mírně stísněný pocit :-) Propojení strašidelného domu a sériového vraha se mi líbilo, ikdyž by bylo třeba ledaco dovysvětlit, ale chytrý divák si umí dát dvě a dvě dohromady ;-) K té páté hvězdičce cosi chybí, ale jen tak dál.
Meeting Evil (2012)
Joj, to bylo špatné. Nejdřív tápu, o co vlastně jde, tak se zaměřim na krev místo děje a zase špatně. A ten konec to úplně zazdil. Trapné krimi se Samuelem... to si nezasloužil. Jedna hvězdička za to, že ikdyž se mi u filmu zavírali oči, tak jsem přeci jen vydržela ;-)
Abraham Lincoln vs. Zombies (2012)
Tak jako komedie k zaplácnutí času....no proč ne :-)
Chata v horách (2012)
První dojmy po shlédnutí... pro mě slušná jízda... Člověk neví, co má vůbec čekat, že by duchové, zombie, vyvražďovačka, reality show... ne, doslova vše v jednom plus ještě něco navíc. Rozhodně to ale chce kvalitní obraz a slušnou úhlopříčku doma ;-)
La cara oculta (2011)
Pro mě 4 a půl hvězdičky, zajímavý námět. Film, který ve mně zanechal zvláštní pocit sklíčenosti.. rozhodně bych si to nechtěla zažít. Jen bych tam nakonec zavřela JEHO ;-)
Cassadaga (2011)
DiBlasi si měl vybrat, buď duch nebo zabiják...tak trochu nedotažené, málo krvavé akce a duch se taky extra nepředvedl. Ale i tak slušný film, který se dá shlédnout bez zívání ;-)
Derrière les murs (2011)
Nic nového, jen další praštěná ženská a ne-strašidelné děti.. Aspoň nějaká akce ze strany místních obyvatel to mohla oživit, jedno rozbité okno to zrovna nenapravilo. Nezajímavé a nestrašidelné.
Demons Never Die (2011)
Nesmyslný a absolutně zbytečný fiĺm s nesympatickými herci. Když jsem si uvědomila, na jakou pitomost se to dívám, tak jsem u sledování vydržela jen z toho důvodu, abych se dozvěděla, kdo bude oním vrahem. Díku tomu jsem aspoň pochopila, proč se policie celou tu dobu chovala tak nelogicky :-) V celém filmu mě ale vůbec nic nedokázalo vzrušit, jednoznačně odpad.
Livide (2011)
Konečně počin, který mě udržel v napětí. Jen se v něm mírně ztrácím. K té páté hvězdičce mi tam chybí nějaké vysvětlení.
Nostrum (2010)
,,I can't believe this is gonna be at the last time." Kdyby jen věděla... Naposledy si šlehnout a pak se pozabíjet. No proč ne, celkem krátké za to svižné, jen herci mi byli víceméně nesympatičtí.. a o něco víc akce by neuškodilo ;-)