Poslední recenze (28)
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Váhal jsem mezi 4* a 5* .. Je to méně rodinné, trošičku utahanější a hodně citově vypjaté, ale přesto je to skvělá podívaná s parádně zvládnutou animací!
Kurýr (2002)
Svižná a odpočinková podívaná..
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Tohle je taková sra*ka, že je škoda k tomu psát komentář!