Recenze (47)
Avatar: Legenda o Aangovi (2005) (seriál)
Je škoda, že toto anime pro mě skončilo :( Hezký konec. Dávám za 5* . Opravdu nejlepší anime. ;) Jinak asi nejvtipnější anime :) Sokka a naštvanej Zuko to tam dost drsné drželi.. Dokonce jsem se i smál . Aang: Sorry, Sifu Hotman. ; Zuko: And stop calling me that!
Na západní frontě klid (1979) (TV film)
Dávám tři hvězdy. Jednu strhávám za celkový pohled na film oproti knížce, a 2. za Katczu :/
Bastardi (2010)
Strašně dlouho trvalo než se to rozjelo. A pak strašně rychle nastal konec
Zkažená mládež (2007)
Je to hnus.. nikdy jsem neměl takový pocit ať už jsem se díval na film jakýkoliv. ;)
Opravdová kuráž (2010)
"Počkat, my už zase smlouváme?"
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Klasický případ velmi dobře provedeného horroru.. Dávám za 5 * . Počkat? Ona je to telenovela?! Romatika a drama?! Né moment.. já se pochcal strachy..
Malá Miss Sunshine (2006)
Všichni mi řikali: Podívej se na to, je to bezva film . Že já je blbec poslechnul! :-/ Myslel jsem, že se pobliju. Dávám * za tu scénku s poldou..
Doblba! (2005)
Film jak má být. Film plný černého a neotřelého humoru.
Frozen (2010)
Hrají: .... Joe Lynch ? Nejmenuje se tak náááhodou jedna postava? :-D Jinak.. co dodat? Mně to přišlo docela zajímavý, ikdyž jsou ti lidi fakt dost blbý. Jak už se zde zmiňovala, ani jeden nemá mobil a nikomu o svém výletu neřekli, aneb: Chytrému napověz, hloupého trkni..
Strážci - Watchmen (2009)
Žádná z postav kromě Rorschacha a Komedianta moc sympatická.. a přesto mi přišel film velmi zajímavý, ale Rorschach měl být podle mého neodhalený. Soundtrack k tomuto filmu mi přišel taktéž velmi sympatický.