Recenze (1 372)
Jurský svět: Nadvláda (2022)
pobavil som sa rovnako dobre ako pri jednotke a možno aj o trochu viac. Miestne hodnotenie ma dosť odradzovalo .Ešte že som skočil do toho po hlave.je tam všetko akcia , dobrodružno-detektívne a až hororové prvky prepletené s humorom a nakoniec aj štipka romantiky.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Možno až priveľmi komedialne poňatie, ale ako celok super. Najlepšie fláky od Guns and rosses sadli do filmu parádne.
Vrať se mi (2000)
Prijateľná romantika ktorá sa ku mne dostal po 22 rokoch od premiéry.Sexy taneček Jima Belushiho bol boží.To sme sa vážne pobavili.
Elvis (2022)
Až prekvapivo nudný a zbytočne dlhý film Ešte, že som to mohol pretrpieť doma v kresle cez HBO Max. V kine by ma z toho asi jeblo. Zostrihať na 90 minút a bude z toho fine film.
Rod Draka - Druhý svého jména (2022) (epizoda)
No konečne nejaké porádne maso. Tento diel sa mi fakt velice lúbil.
Rod Draka - Nezvedený princ (2022) (epizoda)
Moc kecov a minimum akcie,ale veziem sa ďalej.
Duna (1984)
Už si presne nepamätám čí som to videl pred 1989, alebo až po .Viem len že to bolo na STV2 a bol som z toho paf. Keby som to hodnotil vtedy dal by som rovných 100%. No od tej doby som už nejaké to sci-fi pochrúmal ,takže to hodnotím trochu triezvejšie.80%
Čas na sebe (2022)
Z toho námetu sa dalo vytrieskať aj viac, ale ušlo to .Slušný priemer. Nedeľný podvečer film úspešne vyplnil, takže som spokojný. Vidieť Seala bolo pre mňa príjemným prekvapením. Toho som tak 20 rokov nikde nevidel.
Čarodějnice (2015)
Asi začnem vyšívať , alebo štrikovať aby som zvládal pretrpieť takéto pizdoviny.
Agent na útěku (2012)
Lacné ale poctivé Béčko, ktoré ale vyšlo lepšie ako tvorcovia pravdepodobne očakávali. Na štvrtok večer v pohode biják.