Recenze (1 372)
Táta je doma (2015)
To čo skvelo skvele fungovalo medzi Whlbergom a Ferrellom v "Bengách v zálohe" sa v tomto filme nedeje ani náhodou.S nemým úžasom a s otvorenou hubou som sledoval (na 3 pokusy) na akú to sračku sa nechali obaja nalákať.
Kong: Ostrov lebek (2017)
"Traveller in time" John C.Reilly je absolútne boží....Je to taký "Retro Jurský park"
Pařba v Mexiku (2014)
Nebyť veľkým fanúšikom "Silicon Valley" no neviem neviem..
Rodinné vinařství (2015)
Jediné, čo za niečo stálo, bola tá búrka čo tomu "odborníkovi" postŕhala tie plachty z vinohradu.Ináč nuda až na povalu....
Demolice (2015)
Tento rok zatiaľ tá najväčšia kopa hnoja, čo mi prišla do cesty....
Nový život Paula Sneijdera (2016)
S odretými ušami, ale dal som to.Zo začiatku som ovládač nepustil z ruky, nakoľko som bol presvedčený, že to isto prepnem. S pribúdajúcim dejom sa to našťastie iba zlepsovalo. Filmu veľmi pomáha soundtrack spolu s depresívny zimným počasím v Montreale 😁
Zahřívací kolo (2006)
Len v krátkosti. Ak existuje niečo čo sa dá posrať ,tak jedno je isté, že to Brian aj posere ....fajn soundtrack
Šest dní strachu (2010) (TV film)
Robert de Niro v Nemeckom TV filme?...Ale trt! ...Thomas Sarbacher - tá podoba bola však neskutočná, až ma to zmietlo. ...Es war ein Fehler... 😂
X-Men: Apokalypsa (2016)
Dva krát som zaspal.Tretí krát som driemal.Štvrtý krát som makal na notebooku.Nezaujme ,nepobaví,neurazí,neublíži... Skrátka nič.Tento film je asi tak na úrovni filmu : Deň nezávislosti 2.Avšak scéna s rodinou Erika Lehnsherra v "Katyňskom lese" bola rozhodne ⭐⭐⭐⭐⭐ five stars záležitosť. Wolverine bohužiaľ len ako trochu väčšie cameo.
Legendy zločinu (2015)
Scény týkajúce sa urovnania vojny s konkurenčným gangom sú skrátka nezabudnuteľné..... Jsou to prcačkáři.....🔨🔨 https://www.youtube.com/watch?v=5EfSmM0AvfA