Recenze (39)
Nevinnost (2004)
uzasny. jiny slova me nenapadaji.
S čerty nejsou žerty (1984)
nejkrasnejsi ceskoslovenska certovska pohadka...
Sex ve městě (2008)
oproti serialu, ktery mi prisel fajn, film nic moc.
Sex ve městě (1998) (seriál)
serial jde brat bud jako povrchni mismas o zenskych ze stredni vrstvy prichazejicich do strednich let a jejich fiflenovstvi a pseudoproblemech anebo jej prijmout jako urcity pohled urcite skupiny lidi na urcite problemy s mirnym nadhledem a obcas vtipem. ja vybiram moznost druhou.
Kúčú teien (2005)
pravda je nekdy dost falesna svine
Nikdo to neví (2004)
poslednich par let, hlavne diky svym blizkym pratelum, prichazim na to, jak je japonska kinematografie nadherna. ackoli mam nejradeji horor, tak toto pomale drama (dalo by se rict komorni) me vtahlo nenucene do sveho deje. pri nekterych scenach, napriklad smutna scena s kufrem, jsem mel podobne pocity jako pri sledovani Hrobu svetlusek. Film se mi o to vice libil, protoze si nehral na neco, co neni, ale naopak... svou jakousi poeticnosti prevypravel zajimave a ne plactive smutny pribeh z obycejneho zivota...
Nana (2005)
tremi slovy: uchvatne a strhujici.
Hellraiser (1987)
jednoznacne nejlepsi ze vsech natocenych Hellraiseru.
Neřízená střela (2010)
vyborny Bill Nighy, velmi dobra Emily Blunt a skvely Potteruv kamarad Rupert Grint. akcni podivana s velkou davkou anglickeho humoru.
Spalující touha (1999)
silne nesympaticky Tom Cruise. atmosfera velmi pomalu se budujici a dej plynouci skutecne pozvolna, a presto me film Eyes Wide Shut upoutal a skutecne moc libil.