Recenze (357)
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Snad můj úplně nejoblíbenější britský sitcom, který si drží kvalitu po celou dobu. Velmi potěšila po letech dotočená devátá série.
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Klasika žánru a jedna z mých nejoblíbenějších sérií vůbec.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Pro mě jednoznačně nejlepší Indy. Dvojice Ford - Connery je neskutečně fungující a neodolatelná. Jeden z nejlepších dobrodružných filmů všech dob. Tenhle film je pro mě prostě nostalgie - už třeba jen proto, že jsem pár večerů strávil u již tenkrát bezchybné počítačové hry podle něj - ještě od starých slavných LucasArts.
Pat a Mat - Garáž (1979) (epizoda)
Z těchto starých dílu se mi snad nevybavuje jediný slabší, pět hvězd už jen za nápad dát garáži kola a zaparkovat ji nad auto.
Pat a Mat - Obraz (1979) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů vůbec, nabitý nápady. Za nejlepší považuji důmyslné, až vědecké propočty toho, kterak na zeď pověsit puzzle ze sedmi dílků.
Pat a Mat - Skokani (1982) (epizoda)
Kterak dostat rogalo do vzduchu.
Pat a Mat - Zahrádka (1982) (epizoda)
Tak takové trpaslíky by měli prodávat naši podnikaví spoluobčané v pohraničí! :-)