Recenze (14)
Bez kalhot (2012)
Plně chápu, že tento film se většině chlapů nebude líbit. Nicméně pro opačné pohlaví je to příjemná oddychovka plná dobré hudby a svlékajících se pěkných herců:)
50/50 (2011)
J. Gordon-Levitta mám ráda, protože mi připomíná H. Ledgera...Bohužel výkony se mu moc nevyrovnává. Film mi přišel trošku nemastný - neslaný, na drama málo dramatický, na komedii málo komický
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Film měl skončit tak o 15 minut dřív, klasickým americkým klišé a tradičním happyendem to trošku zabili. První hodina a půl na americkou komedii nadprůměrná. Chvílema jsem doufala, že spíš než ke klasickému slaďáku by to mohlo sklouznout ke stylu Americké krásy...což se nestalo, škoda. ***+
Lítám v tom (2009)
Možná jsem divná, ale mě to nudilo...Nebýt Clooneyho, asi jsem to v půlce vypla
Šéfové na zabití (2011)
v záplavě průměrných a podprůměrných amerických komedií je fajn, že se sem tam objeví i nějaká ta nadprůměrná, která není nudná nebo nemá scénář jak přes kopírák:)
Svět podle Mallory (2010)
Určitě zajímavý příběh...ale trošku jsem se nudila
Super 8 (2011)
Spielberga jsem z toho cítila poměrně dost. Nicméně trošku ohraná klasika s mimozemskýma potvorama...neočekávejte žádná velká překvapení, vše tak, jak to očekáváte
Nejlepší hráč (1998)
Nemůžu si pomoct, basketbal mám ráda, ale tenhle film mě trošku nudil...shlédnuto nadvakrát, málem natřikrát.
Haló, tady Indie (2010) (seriál)
Seriál rozhodně splňuje svůj účel, a to pobavit. Doufám v další série.
Tajný deník call girl (2007) (seriál)
Seriál má podmanivou londýnskou atmosféru. Přesto, že se u něj člověk nezasměje, ani nepotřebuje hlouběji zamyslet, přesto mě dokáže udržet u obrazovky a přiměje sehnat si další díl. Nicméně, myslím, že režisér při obsazování hlavní role sáhl lehce vedle, takhle si luxusní prostitutku vážně nepředstavuji a její výkony, no raději bez komentáře...:))