Recenze (19)
Pustina (2016) (seriál)
Vše je již napsáno. Na české poměry... whou. 5 hvězd bez mrknutí oka.
Na doraz (2017)
Na Halle Berry béčkový film..... No na třikrát jsem to dal....
Instinkt (1999)
Kombinace Šamana a Vykoupení z věznice.... Mě se to moc líbilo, tady dle mě hodně podhodnoceno. I když v realitě asi spíše nemožné, odkaz na zbytečné zabíjení ohrožených zvířat + bezmoc jediného člověka, s tím cokoliv udělat.... Nevím, na co se tady všichni ostatní dívali.... Já si toto klidně pustím znova!!!!
Ztracen v džungli (2017)
Musím říct, že jestli se toto skutečně stalo i s těmi dny ztracení, tak toto musí být jen slabý odvar toho, čím ten dotyčný, musel doopravdy projít. Za mě určitě ne špatný film s krásnou přírodní scenerií....
Signál z neznáma (2014)
Možná se najde někdo, komu ten film sedne, ale za mě totální kravina, začátek ještě ušel, ale ..... No mažu, podruhé už nemusím.
Švýcarák (2016)
10 minut mě stačilo......
Poslední aristokratka (2019)
I když mě chvilku trvalo, přijít tomu na chuť, docela mě to pobavilo. Nepopírám ale, že jsem od toho čekal trochu víc. Reklama v médiích, rozhovory, vše mě k tomu lákalo....
Staříci (2019)
Film jsem shlédnul u příležitostí úmrtí L.Mrkvičky. Abych pravdu řekl, vůbec mě ten film nebavil. I když jsem totalitu zčásti taky zažil, dodíval jsem se do konce opravdu jen z úcty, k zemřelému.... Ale jedno je jisté..... i tohle se mohlo někde odehrát.......
Lovná zvěř (2010)
Totální chaos.... shlédnul jsem to tak na 3x.... vždycky jsem u toho usnul...
Letuška (2020) (seriál)
Na tento seriál jsem narazil náhodou. Shlédnuto za jedno odpoledne. Za normálních okolností by ode mě dostal asi 5 hvězdiček, ale byly některé detaily, které vypadaly hodně nereálně. Dámy prominou, ale pokud dvojice lidí někde užívá večer s alkoholem a skončí v posteli.... to je normální, ale když se probudí chlap s holým zadkem a žena ve spodním prádle.... tady je něco divně.... Asi se paní herečka moc styděla....