Oblíbené filmy (10)
Samurai 3 (1956)
Celou trilogii považuji za Mifuneho životní roli, asi rok po shlédnutí jsem přečetla knižní ztvárnění této legendy a nedokážu si zde představit žádného jiného herce. Závěrečný souboj je něco tak úchvatného, že to člověk z mysli nevypudí ještě velmi dlouho. Skvost. Nedovedu sice pochopit japonskou mentalitu a přestože mě fascinuje, tak uvažuji jinak, ale celý život Musašiho byl tak povznášející, že jsem si tohle dílo zamilovala. 10/10
Harakiri (1962)
Nezapomenutelné drama a nezapomenutelný výkon Nakadaie. 10/10
Sanjuro (1962)
Ukradené Vánoce (1993)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů, muzikály nejsou nic pro mě, ale tento film mě dostal i přes svou formu. Vlastně nebýt jí, kdoví, zda bych ho zařadila do svých top. Vynikající hudba (sountrack znám téměř nazpaměť) a velmi vtipný příběh udělali z toho filmu opravdu lahůdku. Velmi doporučuji. 10/10
Zlaté opojení (1925)
Spáč (1973)
Naprosto geniální :) Kam on na ty nápady chodí?? 10/10
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Je pro mě těžké napsat komentář na tohle dílo, považuji jej ve svém životě za něco důležitého....knihu jsem četla už jako malá a film mě zastihl zrovna v pubertě a řekla bych, že se na mě velmi podepsal. Peterovi Jacksonovi se podařilo téměř nemožné, dokázal knihu ztvárnit tak, že většinu fanoušků knihy nezklamal..stejně tomu tak bylo u mě. Postavy byly vykresleny velmi kvalitně, herci se do svých rolích hodili a hráli skvěle, hudba je skvělá i sama o sobě a přesně doplňuje atmosféru jednotlivých částí filmu. Pro mě kultovní záležitost :) 10/10
Můj soused Totoro (1988)
Proč mi tuhle pohádku nikdo nepustil, když jsem byla malá? Je to vše tak roztomilé, milé a pozitivní...Miyzaki prostě umí :) 10/10