Recenze (160)
Sucker Punch (2011)
Příběh sice nic moc, ale efekty a hudba? Naprosto dokonalý! Už dlouho se mi tak moc nic nelíbilo! 5 hvězdiček!
Smrtící nenávist 2 (2006)
Nevím, o čem to bylo. Byl jsem na tom v kině a byl to první horor, u kterého jsem se OPRAVDU bál.. Fuj...
Megamysl (2010)
Film Megamysl naprosto předčila mé očekávání a hodnotím jej jako nejlepší animovaný snímek roku 2010, ještě lepší než Jak vycvičit draka (How to Train Your Dragon). Jeden z nejlepších animáků vůbec...
Monstra vs. Vetřelci (2009)
Nejhorší animák, co jsem kdy viděl... Vtipné? Za hodinu a půl jsem se zasmál jednou... Tento film mi vůbec nesedl...
Planeta 51 (2009)
Supééér komedie, potěší!
The Butterfly Circus (2009)
Asi nejlepší krátkometrážní snímek, co jsem viděl!
Záchrana boha (2008)
Naprosto perfektní film o boji a víře. Žádný umělý scény a americká "mělká" teologie. Prostře super!
Solomon Kane (2009)
Můžu vytknout pouze moc jasný děj...
Nikdy to nevzdávej (2008)
Super akce a hlavně (co já vím) jediný film o MMA - sice v hodně americkym stylu, ale co... :)
Fantastická čtyřka (2005)
Jeden z mála komixáků, kterej byl fakt špatnej... :-/