Poslední recenze (765)
Abigail (2024)
Zajímavé vlákno. Horor/komedie. Moc tuhle synchronizaci nemusim, ale tady v tomto případě se mi to zamlouvalo. Paradoxně jsem si po zhlédnutí filmu uvědomil, že bych si chtěl v nejbližší době skočit do divadla na Labutí jezero. Ta hudba je tak skvělá. 60%
Ostrov (2023)
Krásné prostředí, dobří herci, ale ten suchý, až otravný humor? Katastrofa. Neškodný spoiler: Jsem ztroskotaný na ostrově a řeknu své partnerce pojď obhlédnout místo a ona mi odvětí (se šrámama na obličeji) -takhle přeci nikam nemůžu. Jako vážně se tomu smálo celé kino? V tomhle duchu se víceméně nese celý film. A to nemluvím o tom, že to docela solidně zkopčili z filmu 6 dní a 7 nocí s Harrisonem Fordem. 40%
Men (2022)
Dobrá myšlenka, závěr přehnaný. Režisér musí mít pěkně bujnou fantazii. Ve 20.století se tomu říkalo surrealismus. Nicméně film stoji za zhlédnutí, ber to s nadsázkou a najdi v tom jakýsi odraz chování a představy. Zpětně mi to docvakává, a proto měním z odpadu na 2 hvězdy. Ale přesto bych se na to asi podruhé nepodíval. Slunovrat se mu povedl mnohem víc. 25%
Poslední deníček (4)
Deníček v GANGSTERSKYM provedení
"Federální agenti sledovali Nickyho tak dlouho, až jim došel benzin"