Recenze (124)
Zapovězená žena (1997)
Kvalitní dabing z roku 1998,zajímavě natočeno z pohledu muže.
Volha - HULIZA (2023) (epizoda)
Tento díl je určitě lepší než první,některé hlášky a situace jsou jak z Monty Pythona.
Místo zločinu České Budějovice - Únos (2023) (epizoda)
Kužel ala Johny Rambo,nevím proč,ale mě to baví,asi má ten serial nějaké skryté kouzlo...
Takové podivné příležitosti (1976)
Všechny tři povídky jsou docela dobré ,ale nejlepší je ta druhá.
Případy 1. oddělení - Řetízek (2022) (epizoda)
Efektivní Koreis,je TO PERFEKTNÍ!
Pozadí událostí - Paridův soud (2022) (epizoda)
Dobré výkony herců - Havelka,Trnková,jinak matlanina,uvidíme dále.
Stíny horkého léta (1977)
Banderovci měli poněkud omezenou komunikaci vynikal pouze Thoma Hluchoněmec.
Poslední království - Série 5 (2022) (série)
Pátou řadu vylepšili černošským muslimským kněžím převlečeným za křesťana.Jinak celkem dobrá podívaná - všechny řady zajímavé.
Úplně vyřízený chlap (1965)
Bolševický kádrovací hnus v akci,velmi dobré herecké výkony,moc dobrý film.
Dům na samotě (2022) (TV film)
Již tradičně korektní sestava muž a žena,dlouho jsem neviděl detektivku ze současnosti,aby hlavní nebo jednu z hlavních detektivů nehrála žena./ČVANČARY,ARICHTEVA,SANDEVA,NORRISKA,ŠPALEK atd. je jich neúrekom.