Recenze (124)
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Až na to sci-fi rozuzlení celého filmu good job.
Accident Man (2018)
Černá akční komedie,krev a hlody.
Fauda - Season 3 (2019) (série)
Asi nejakčnější serie ze 3 dosavadních.Je to velmi napínavé melodrama,byl jsem tím zcela pohlcen.
Kam doskáče ranní ptáče (1987)
Pro mě velmi milé překvapení,moc,moc dobrý.
Ragnarök – Konec světa (2020) (seriál)
Kombinace severské mytologie,ekoslunečna,multikulti obohacení.Dobře natočeno s typově zajímavými představiteli.Norská kladiva very nice...
Případ Thomase Crowna (1968)
Steva McQ mám jako herce hodně rád,ale tohle byl asi menší úlet.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Výborně hraje Bred Pyttel ,zajímavé retro o původní Americe šedesátých let.
V pasti - Série 2 (2018) (série)
Celkem slušná záležitost,ale zcela zbytečně tam jsou nacpány homosex hrátky domorodce s nedomorodcem.
Jen dva mohou hrát (1962)
Anglická klasika s výborným českým dabingem.
Drive (2011)
Všichni chtěli,aby holka měla klidnej život,ne zcela se vše zdařilo.