Recenze (140)
Mare z Easttownu (2021) (seriál)
výborné, 5 z 5, už ani nepamätám kedy som mal tak dobrý pocit zo seriálu
Klondike (2014) (seriál)
pre mňa strašná nuda, ani Robb Stark to nezachránil...
Nene (2022)
3,6 tak dávam za 4 ... v kine super, len ten záver trochu "uletel"
Ostré předměty (2018) (seriál)
divne natočené podobne ako sedmilharky, ale tam to aspoň na konci sadlo a bolo uveriteľnejšie
Sedmilhářky (2017) (seriál)
mohlo to byť aj lepšie, seriál ťaží od začiatku z prezradenej pointy a čakáte o koho vlastne ide....a nebyť záveru ktorý to celé posunie o level vyššie bol by som sklamaný - pripomenulo mi to 6 zmysel
Síla psa (2021)
dal som sa nachytať na 12 nominácií na Oscara, ale je to omyl, ešte som aj prinútil pozerať manželku a tá ma musela 2x budiť ... veeeľmi pomalé a nudné 2 hodiny s prekvapením na záver ...
Yellowstone (2018) (seriál)
Pa - rá - da! Áno, podobá sa to na Dallas, ale len koňmi a klobúkmi, inak výborný akčný seriál, krásne prostredie ... ešte raz krásne prostredie... a rovnako dobrá hudba. Nie som na kone, ale tento pohľad na ne sa mi páči a samozrejme výborné postavy. Občasné veci mi vadia ako pri každom seriály, ale títo drsní chlapci sú super. Pre mňa jeden z TOP seriálov
Born of War (2014)
Pozerám na TV Joj ako film týždňa, strašné voľačo, pripomína mi to Kobru 11. Hodnotené do prvej reklamy.
Balkánská hranice (2019)
úvod strašný, skoro ma odradil, záver klasická bezduchá strieľačka a medzitým chabý pokus o príbeh...celé tak divne natočené podobne ako nový Stalingrad ... potešil Gojko Mitič
Quo vadis, Aida? (2020)
pozdravujem veľmi holandskú armádu za "dobre odvedenú prácu" v 94 v Rwande a o rok v 95 v Juhoslávii - tie modré prilby si môžete nastrkať viete kam, babráci... mne sa páčil však viac Savior - napr. tá scéna s autobusom je mega