Recenze (40)
Einstein - Případy nesnesitelného génia (2020) (seriál)
Scénář zoufale šustí papírem, Kotek se s ním snaží nějak poprat, ale většinou je výsledkem trapno. Polívková hraje už od Účastníků zájezdu pořád stejnou postavu (jenom v jiných filmech), legendy Zedníčka je mi líto. Viděl jsem už horší věci a konzumenty Policie v akci, Soudkyně Barbary nebo Výměny manželek tohle veledílo jistě nadchne, pro normálního diváka, co viděl Wallandera nebo alespoň Případy prvního oddělení, je tohle fakt špatný.
Superšéf 24 hodin do pekla a zpět (2020) (pořad)
lol?
Rocketman (2019)
O level výš, než Bohemian Rhapsody.
Rapl - Bubáci (2019) (epizoda)
Pachl vrátit ty prachy, prosím.
Bohemian Rhapsody (2018)
94%??? Třetí nejlepší film před Kmotrem, Se7en nebo Schindlerovým seznamem??? Posrali jste se lidi??!
Krvavá bitva u Jutska (2016) (TV film)
V životě jsem neviděl dokument, ve kterém bych se kromě spousty balastu dozvěděl tak neuvěřitelně málo.
Světlu vstříc - Návštěva z kraje (2018) (epizoda)
Co Čtvrtníček táhne? Vždyť tam za celej díl řekl tři věty... Jdu si pustit Poslední plavky, tohle je o ničem.
Týden podle Jaromíra Soukupa (2018) (pořad)
Jarine, vyser se na to, vždyť nakonec i ta Brožová zjistí, že seš debil a kopne tě do prdele. Máš to zapotřebí?
Svět podle Daliborka (2017)
verbalův brácha strikes back
Pustina (2016) (seriál)
Pustina je vyprávěná pomalu, to je dnes nezvyk. Autoři vás nechají všechny postavy poznat a pochopit. Pohrávají si s atmosférou, pečlivě staví pyramidu příběhu a navazují tím na dobré detektivky ze 70. a 80.… Další let. Narozdíl od Rapla tady není "severská" ponurost samoúčelná, sem tak nějak patří. Z hercův předvádí opravdu mimořádné herectví Stivínová, řekl bych, že se Pustinou vyšvihla do první ligy. Suma sumárum je Pustina výborný seriál, jeden z nejlepších za poslední roky. Rozhodně je první, u kterého bych snesl i víc dílů. Za mě 85%