Oblíbené seriály (10)
Akta X (1993)
jako malej jsem tenhle seriál fakt hltal a zároveň se u něj bál... plno tajemna, nezodpovězených otázek, drsné poměry uvnitř vládních institucí, itriky... super kombinace, která pro mě ve výsledku dává plnohodnotný seriál za 5 hvězdiček *****
Bratrstvo neohrožených (2001)
Strhující seriál z produkce HBO. Nevěřil jsem, že by mne dokázal upoutat seriál o válce, ale musím přiznat, že jsem sledoval všehny díly se stejným nadšením a očekáváním. Ukazuje válku z více pohledů, dynamické pojetí kamery je velký plus a nakonec herecké obsazení mi připadlo velice vhodné! Zaujala mě informace, že se režie části ujal Tom Hanks a 5. díl je opravdu velice zajímavě natočen!
Červený trpaslík (1988)
tak tento seriál opravdu miluju... s knihou se nedá vůbec porovnávat!!! humor v každém díle, není opravdu žádný nudný... klika, že se ho ČT rozhodla nadabovat a dát do vysílání. a ta dvojice co si to v seriálu dává? Lister a Rimmer? lepší snad ani neznám... je to výsměch všem těm sci-fi dílkům co jsou tak dokonalý (Star Trek...) a to se mi líbí!!! 5 hvězdiček *****
Česká soda (1993)
Dr. House (2004)
Futurama (1999)
Jistě, pane ministře (1980)
Odpočívej v pokoji (2001)
super seriál od HBO... černý humor, zajímavý scénář, dobří herci... představa, že bych žil v takovéto rodině je dost morbidní... prostředí pohřebního ústavu je opravdu zajímavým řešením volby prostředí, ale stojí za to!!! vztahy v rodině jsou taky moc pěkně napsané, plny konfliktu a zápletek... proto celkově hodnotím 5 hvězdičkami ***** a to je především za výborný scénář...
Simpsonovi (1989)
Nesmrtelný seriál! V originálu se mi ani tak nelíbí, český dabing opravdu dodává šmrnc! Koukám se na něj od svých 10 let a budu až do smrti! Jen jsem občas zklamán takovými těmi "speciálními" díly, které mě spíše nudí, ale jinak rozhodně ***** !!! Díky České televizi za tento geniální seriál!!!