Poslední recenze (44)
Scooby-Doo: Arabské noci (1994) (TV film)
Je to takové dost ujeté a dějově trošku zmatené, ale přesto dobrá zábava hlavně pro děti, když jsem to viděl po letech připadalo mi to malinko hloupé :-)
Krok za krokem (1991) (seriál)
Můj nejoblíbenější sitcom a seriál vůbec. Je to absolutní oddechovka a relax, neřeší se zde žádné závažné a stresující problémy a vše je bráno s nadsázkou a humorem, postavy jsou skvěle napsány a neomrzí i díky vynikajícím hercům a mezi jenotlivými díly je jich jen pár, které kazí celkový naprosto pozitivní dojem z tohoto výborného seriálu. Jediný zápor je to, že tvůrci se snažili do každého dílu narvat morální ponaučení (asi aby poučili americkou mládež).
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Z mého pohledu jedny z nejlepších pohádek vůbec. Skvělý "padouch" Trautenberg vs Krakonoš je naprostá klasika.