Recenze (107)
Šachový turnaj (2015)
Veľmi dobre sa to pozeralo, žiadna zbytočne dlhá stopáž... Fajn. Ale hlavná postava v istých scénach moc prehráva... Až afektovane. Ale dobre. Francúzsko si ide svoje. A to je veľmi dobre, že sa kinematografia neobmedzuje hollywoodskymi mantinelmy a prozápadními štandartami.
Policajt v Beverly Hills II (1987)
Brutal kokotina.... Absolútne vycucaná štava . A hlavne. No... Šecko zle... Nie klasika...
Pravda je jen slovo (2013)
Nehorázne dobrá dráma. Odporúčam tento biják každému,kto ľúbi herectvo... a to po všetkých stránkach.... Dokonalosť!
Top Gun (1986)
Preslávený, americký...kokotizmus....
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Dokonalý kokotizmus o ničom.
Room (2015)
Nevravím že je to vrchol kinematografie, ale z istého hľadiska je to skvost.
Penny se bojí (2006)
Za kameru plný počet.
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Ništ.... Nula bodov. Pekné CGI,ale opozerané. Prečo do toho Mark išiel netuším. Už podla scenára mohol vedieť, že je to kravina....
Překladatelé (2019)
To francúzske pojatie sa nedá za nič skryť. Zo začiatku divinový guláš, a nakoniec krásna, jemná polievočka. Precítená, a obvzlášť prepracovaná maškrta. Postavy, hudba... A ten dojem. Dobrý biják.
Antebellum (2020)
Krásny príklad toho, prečo nezotročovať ľudí. Amerika si ich dotiahla, aj infraštruktúru im spravili, aj práva si zaviedli, aj prezidenta už mali, aj superman bude čierny... No čo viac chcieť? Možno niekedy aj Martin L.K. bude vo filme stvárnení ako bledokoží blonďák. Ale film je popravde výborný. Na nič sa nehrá, a dáva to pocítiť. Minulosť ešte neskončila! A krásny epický koniec.