Recenze (18)
Zátoka vášně (2000) (seriál)
Jedna povrchní hvězdička za pěkné slečny.
Zámek hrůzy (1999)
Obsazení je hvězdné, o tom žádná. Ovšem vypadá to, že si herci při natáčení vlastních filmů odskočili místo na kafe na Zámek hrůzy, aby měli nějaký ten dolárek navíc. Škoda, při lepším zpracování scénáře to mohla být i solidní podívaná.
Captain America: První Avenger (2011)
Parádní zábava. Kapitán Amerika seká nácky jak nová husqvarna babiččinu zahradu a do toho se v pravidelných intervalech objevuje typický amík Tommy Lee Jones, ďábelský Hugo Weaving a hlavně nádherná Hayley Atwell. Co víc si přát?
Stefanie (1995) (seriál)
Nevětší pecka, když se člověk vráti kolem půl čtvrté domů nadraný - kvůli toho radši nehodnotím.
Grindhouse: Werewolf Women of the S.S. (2007)
Tak tohle bych opravdu chtěl vidět v celovečerní verzi :-)
Krvavá sklizeň (2007)
Myšlenka by nebyla špatná, což o to. Bohužel se někdy v polovině začíná film neuvěřitelně (a zbytečně) komplikovat, takže po skončení to chce tak půl hodinky-hodinku, aby člověku došlo, co se vlastně stalo. The Reaping spadá do podprůměru, ale jelikož mám pro AnnuSophiu Robb slabost, tak ty tři hvězdičky dám.
Povídky ze záhrobí: Upíří nevěstinec (1996)
Tak takhle luxusní béčko jsem ještě neviděl...
28 dní poté (2002)
Připadalo mi to celkově nějaké syrové. Což bylo v naprostém pořádku. Navíc tam nebylo moc takové té "rozplizlé omáčky" jako je tomu v jiných filmech podobného ražení. Jednoduše někoho pokousá opice - týpek se vzbudí sám v nemocnici a PRÁSK - apokalypsa. Do plných 5* mi tam ale pořád něco chybí (nebo snad přebývá?).
Pirát divoký Jack (1998) (seriál)
Původně 4*, zvedám na 5*. Seriál je sice opravdu krátký, ale všechny ty frky, hlody, narážky a já už nevím co ještě jsou opravdu parádní ("Nejste vy náhodou pirát?" - "Ne, jsem hrnek na kafe."). Nemalý podíl na tom má i luxusní dabing.
H2O: Stačí přidat vodu (2006) (seriál)
Svého času jsem se u tohoto velmi dobře bavil, no, možná jsem se spíše kochal pěknými představitelkami hlavních rolí...