Oblíbené filmy (10)
96 hodin (2008)
Takový filmy miluju - hodně akce, výborní herci, skvělá zápletka, napětí, prostě thriller jak má být.
Tři dny ke svobodě (2010)
Úžasný akční thriller o záchraně maminky. Film mě bavil celou dobu a nemohla jsem se dočkat konce.
Warrior (2011)
Od Fightera mám slabost pro boxerské filmy a tento je opravdu klenot. Ten pocit, který jsem měla celá ubrečená na konci filmu byl neskutečný.
Lovci hlav (2011)
K tomu není co dodat, pro mě perfektní. A kniha byla stejně dobrá, jako film. 5*
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Určitě jedna z nejlepších romantických drama-komedií, co jsem kdy viděla. Moc se mi zamlouvalo obsazení a scéna z Hříšňáku byla perfektní!
Americká krása (1999)
Fighter (2010)
Leon (1994)
Temný rytíř povstal (2012)
Na to jsem prostě musela jít do kina podruhé. Tolik očekávání a tolik potěšení jsem dlouho nezažila. Skoro 3 hodiny uběhly neuvěřitelně rychle. Perfektní herecké výkony, hudba, režie....Podle mě nejlepší batmanovský film.