Recenze (62)
Halt and Catch Fire - PC Rebelové - Série 3 (2016) (série)
Pro me lepsi serie nez prvni a druha.
Halt and Catch Fire - PC Rebelové - Flipping the Switch (2016) (epizoda)
Osvezujici. Tohle byl zatim prvni dil, ktery vsechno nebere tak vazne. Najednou mi prisly vsechny situace brany vic s nadhledem, humorem a lehkosti, pritom originalni a jako vzdy skvele zahrane. Pecka
Barry - Wow (2023) (epizoda)
Tyvole chudak Cousineau :))
Barry - Dobré jídlo (2023) (epizoda)
Jednoznacne nejlepsi dil serie
Nadace - Dávno, ale nedaleko (2023) (epizoda)
Terminus terminated by terminator
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Kdyz uz si rikate, ze to trapnejsi byt nemuze, vzdycky vas necim prekvapi. Reziserovi bych sveril uz jen nejaky ranni televizni porad pro deti...
Co děláme v temnotách - Nepřátelství s vlkodlaky (2019) (epizoda)
Nejlepsi dil serie. Raketa oproti ostatnim
Příliš vzdálený most (1977)
Hrozny soundtrack. V te dobe neumeli (z technickych duvodu?) udelat poradnou hudbu k filmu
Barry - 710N (2022) (epizoda)
Nejlepsi dil ze vsech:)
Temný případ (2014) (seriál)
@ verbal