Poslední recenze (5)
Silent Hill (2006)
Nečekal jsem od tohoto filmu moc,jelikož ze zkušenosti jsem předpokládal že film podle hry není zrovna lákadlo.Lákalo mě to ale silně protože hra je úžásná.Film mě vůbec nezklamal,velmi propracované město,vynikající podkreslení hudby,atmosféry a monstra.
Paralelní světy (2012)
Zajímavej film s krásným příběhem,nechci se pouštět do podrobných rozborů jako jiní co ten film haní ale já jsem si to užil od začátku do konce.
Sedm psychopatů (2012)
Ani jsem to nedokoukal,je to celý ubohý.Nemá to žádnou šťávu,kromě spousty krve,násilý a trapných dialogů.