Poslední recenze (5)
Gnomeo & Julie (2011)
Jeden z mála filmov, od ktorého som čakal menej. Myšlienka nechýbala, miestami podľa mňa dosť vtipné, grafika v pohode...celkový dojem až prekvapujúco dobrý.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Možno trochu pritiahnuté za vlasy a pre mnohých trápne...takýto postoj bol spočiatku aj môj. No keď som sa zapozeral do jednej série, bol som naozaj milo prekvapený humorom, ktorý mne osobne sedí. Možno nie je tento seriál premakaný, ale niekedy je v jednoduchosti krása. Samozrejme niektoré dialógy sú naopak veľmi zložité, no pre mňa o to vtipnejšie.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Tento film je určite z iného súdka ako trilógia Pán prsteňov. Má rozprávkovejší charakter a menej akcie. Ale tak by to asi aj malo byt. Nečakal som od tohto filmu zázraky, skôr som sa tešil, že si ho užijem v plnej kvalite a atmosfére Pána prsteňov, čo sa naplnilo a vo veľkej miere za to môže aj pán Howard Shore.