Recenze (72)
Pořád jsem to já (2014)
To zas nemusela ta Alice až takhle hrotit,aby zapomněla,že je still manželka Aleca Baldwina,mohla se jen rozvést..
Talihina Sky: The Story of Kings of Leon (2011)
Dobrý a to objektivně dobrý,protože KOL fakt extra nemusim.Potvrdilo se mi sice,že to je taková namachrovaná partička,nicméně záběry z tý jejich bažinatý domoviny a dostatek prostoru pro jejich obskurní (a veskrze sympatický) příbuzenstvo mě bavilo hodně.Kluci dospějou a dozrajou,talent už maj,Ježíš to zařídí.
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
Jaj to byly parádní Nazivřesky!Ať žije chaplinovskej humor!
Dovolenkáři (2012)
Sláva nazdar výletu,nezmokli jsme,už jsme tu..muhaha:))
Hannibal (2013) (seriál)
Hannibala(přesněji jeho druhou řadu) si dávám večer místo prášku na spaní..pravidelně dokoukávám i natřikrát,tak moc hypnotickej je to seriál:).A přesto musím zvýšit hodnocení,stejně jako tvůrci zvyšují bizarnost vražd..:)A ačkoliv seriál má nějaké svoje mrtvé:) mouchy,je ojedinělý a to nejen svou šílenošílenou hudbou..A pan Hannibal,to je mentor,panečku,z něj padaj tak zajímavý věci...kam se na něj hrabe mistr Joda.A co teprve jaký věci padaj do něj!:)
Grandhotel Budapešť (2014)
Připomínalo mi toho Pana fantastickýho lišáka bez kukel a s lidma(útěky,žebříky a co to že měl Norton na uniformě za sponu?:).Ale do pěti hvězd mi tam chyběly ty flusance:)
Český lev 2013 (2014) (pořad)
.
12 let v řetězech (2013)
Proč Zimmer kopíruje Escotta(Shame)?Proč je nejvíc politováníhodný otrokář(Fassy)?Proč mi nebylo ani jednoho černocha opravdu líto?Teda vlastně jednoho jo,S.McQueena
Velký Gatsby (2013)
Ačkoliv v teplejch barvách-studený,studený,studený..jako ksicht Carey Mulligan.
Králův dvojník (2012)
Teda slzy tam skoro všem tekly proudem,ale nikdo neměl u nosu nudli.Jak to ty Korejci dělaj?