Recenze (102)
Ďáblův sluha (2007) (seriál)
Některé diváky možná odradí poněkud pomalejší úvod, který podrobně seznamuje s postavami. Ale po osmi až devíti dílech získá seriál jednotnou dějovou linku a nabírá na obrátkách. To vše samozřejmě za doprovodu obvyklého humoru a pravidelného lapání duší.
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Jen zřídka hodnotím filmy, které jsem neviděla celé. U tohoto filmu jsem prostě nevydržela. A viděný úsek byl jedním slovem příšerný. Něco tak stupidního jsem už dlouho neviděla.
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
První dvě série za 4*, potom už to šlo jen z kopce. Od čtvrté série hodně prudce.
Monstrum (2008)
Většina postav se chová hodně nelogicky a to sráží celý film dolů. Naštěstí to celou dobu (s výjimkou úvodu) má spád a udržuje napětí až do konce.
Nabít a zabít (2006)
Za normálních okolností bych dala jen 3*, není to nic převratného. Ale mám ráda tenhle typ filmů - nájemný zabiják, záměna identit, pomsta, černý humor (mohlo ho být i víc), dobré finále (i když mírně vybočující ze stylu filmu), sympatické obsazení. To můžu, takže 4*.
Čarodějův učeň (1977)
Výborná podívaná. Některé scény z paměti nezmizí ani po mnoha letech.
Shrekovy Vánoce (2007) (TV film)
"Zlobři neslaví Vánoce. Zlobři vlastně neslaví nic." A mělo by to tak zůstat.
Dr. House (2004) (seriál)
Snad první seriál (co jsem viděla), který má vzestupnou tendenci kvality. / To platilo bohužel jen do třetí série. Od čtvrté se to postupně horší, ale stále se jedná o velmi dobrou podívanou.
Divoké vlny (2007)
Místy mi příběh hodně připomínal Auta, aniž by měl jejich vtip a kouzlo.
Krvavý diamant (2006)
3 a půl *