Recenze (22)
Pánovi učiteľovi (2013) (TV film)
Pohľad zo strany učiteľov. Výborný, prezentujúci slobodu a občiansku spoločnosť. Všetko to, čo sa pohybuje iba v tých najhlbších mokrinách a snaží sa prežiť.
Monstrum (2008)
dokonale technicke prevedenie, predovsetkym zvuk. Vynikajuca atmosfera. Lacny namet. Chvilami nuda.
Zprávy TV Onion (2008)
je to cool. ale nieco tomu chyba. no mam pocit, ze treba vidiet opat. mozno sa to este zmeni.
Air Force One (1997)
Tak to bolo coooool! Uz dlho som sa tak nezasmial, hoci vzdy smiechu predchadzalo napätie v hltane... Povodne som chcel dat jednu * za jednu konkretnu scenu, ktora mala hlavu a pätu, bola zručne natočená a hlavne, napínavá. No na druhý deň som si už nepomenul, o čom bola. Jaj, ešte pripomienka ohladne propagandy vo filme. Takmer som to zabalil, keď z úvodnej prezidentovej reči vyznelo niečo ako: "Už nebudeme čakať na dôkazy, preventívne a tvrdo zaútočíme proti každému už pri podozrení."
Devítky (2007)
Je to skôr 3 a pol. Ťažko ale popísať pocity z tohoto filmu. Podľa mňa je to myšlienkovo veľmi podobné Arranovskeho Fontáne, len to ma uplne inu formu. A ta je vynikajúca. Len film vo mne nezanechal ani z ďaleka taký pocit otvorených úst ako práve Fontána. Možno pri ďalšom vzhliadnutí.
Agent bez minulosti (2002)
Vunikajuce. Na nic sa to nehra. Uveritelne. Ma to svih. Neda vydychnut. Pribeh nie je zbytocne prekonbinovany. A ta akcia... Tak to mam rad.
Bourneovo ultimátum (2007)
Zatial prve zhliadnutie. Prislo mi to trocha slabsie ako Supermacy, co sa tyka samotneho pribehu. Avsak Ultimatum ma ovela prepracovanejsie dovody, preco Bourne ide za odhalenim tej svojej minulosti - v Supermacy sa to Greengrassovi az tak nepodarilo. Tiez troska zamrzi, ze z neho urobili supermana. Greengrassova roztrasena kamera mi teraz nevadila (fakt nechapem) a akcia je naozaj dobram, hoci automobilova nahanacka bola kratka... Ale aj tak u mna jednoznacne vedie Identity. Bolo to nove, na nic sa to nehralo. A od zaciatku do konca ste nevedeli, ako to bude/moze pokracovat (hoci sa dal koniec predpokladat). Malo to prirodzenejsi spad a bolo lahko uveritelne, ze chlapik chce zistit, kto je. A o to viac, ked zistuje, ake ma schopnosti. Uvidime, co urobi druhe zhliadnutie. Tentokrat v kine.
Batman začíná (2005)
Po ďalšom zhliadnutí mi to prišlo príliš rozvláčne a pomerne nudné. Hoci je Nolan macher, niečo mu evidentne nevišlo, preto uberám 1*. Škoda.
Muž proti muži (2006)
Velmi sa mi to páčilo, predovšetkým príroda i filozofický charakter filmu. Nemám nič, čo by som vytkol filmu ako celku, len ma z času na čas rozrušoval fakt, že nemam prehľad o čase a niektoré časti, ako by boli vystrihnuté (v kontraste s tým, že veľa iných tam bolo a neboli pre pochopenie priamo potrebné). Ide však o prehliadnuteľný aspekt.
Cela (2000)
Dve hviezdičky za výtvarné spracovanie mysle vraha, dve za hudbu. Avsak 4 hviezdicky tomu ako celku nedam. Ani tri... Je to blbost.