Recenze (94)
Stínové komando (1997) (TV film)
„ Kam to jde? táže se maskovaný ozbrojenec. „ Nevím, na záchod. " Podobné dialogy muselo být velmi obtížné vymýšlet :D Jistý zábavní charakter však nelze snímku upřít :D
Kawasakiho růže (2009)
Opus magnum české kinematografie. Věrné svědectví o době, lidech a jejich strastech. Smekám a děkuji.
Galerie umění (2005) (seriál)
Nádherné dokumenty, vřele doporučuji :))
TGM: Talkshow Geni a Míši (2014) (pořad)
Pokus o resuscitaci předešlého dysfunkčního formátu v podání Genzera a Suchánka, který nevyšel.
Čtyři dohody (2013) (divadelní záznam)
Neuvěřitelné množství pravdy v průběhu dvou hodin :)) Rozhodně doporučuji všem samostatně myslícím bytostem :))
Real je naše vášeň (2005)
Jako skalní fanoušek Realu jsem se na tento počin velice těšil. Po shlédnutí podstatné části jsem ale zklamán. Potenciál v mých očích nebyl rozhodně naplněn.
Miloš Forman: Co tě nezabije… (2009)
Mimořádně silný dokument, člověku se ani nechce věřit, kolik toho musel pan Miloš protrpět. Jsem rád za dnešní dobu.
Napoleon Dynamit (2004)
Upřímně přiznávám, že Napoleon mi perfektně sedl. Na víkendové odreagování si nedovedu představit lepší film. Snímek si drží svou úroveň, neklesá na hranici trapného humoru, je velmi milý, přívětivý, konec mě velmi mile překvapil, nečekal jsem až tak skvělou zábavu. Musím smeknout klobouk před výběrem herců, kteří byli skutečně výborní a zapamatovatelní, což není mnohdy pravidlem. Rozhodně doporučuji ke shlédnutí po náročném pracovním dni.
Bouřlivé víno (1976)
Další ideologická ubohost, kterou nám zde zanechali soudruzi z KSČ. Už nikdy více.
Kancelář Blaník (2014) (seriál)
Nemohu si pomoci, ale Blaník mi zkrátka naprosto sedl! :D